Netwerkgesrpekken

3 november 2017 - Utrecht, Nederland

Na het gastcollege van The Valley hebben ik en een paar andere klasgenoten nog even staan praten met Amy. We hebben haar vragen gesteld over het werkveld en wat er allemaal mogelijk is dankzij onze opleiding. Amy vertelde ons dat het qua media opleiding niet zo veel uitmaakt welke je hebt gekozen omdat ze bijna allemaal op hetzelfde neerkomen en omdat je binnen de studie heel veel de ruimte krijgt om jezelf te specialiseren. Ook verstelde Amy ons over de T shape, dat houd in dat je in 1 ding bent gespecialiseerd, maar ook de basis principes van andere sectoren weet omdat deze ook zijn behandeld in de studie. "Het geeft je alle skills die je nodig hebt."

Bij de Hub-Lab excursie heb ik ook nog even staan praten met een vrouw die daar werkt, ik weet alleen haar naam niet meer. Ze was super enthousiast, maar ook al wat ouder dus snapte ze de technologie niet echt. Ze vertelde wel dat er op dinsdag en donderdag een inloop middagen zijn. Op deze middagen kun je wat tools uittesten en lenen voor bijvoorbeeld schoolprojecten.